24 Ocak 2013 Perşembe
Cinsel Öğelerin Reklamda Kullanımı
Reklamda cinsel öğelerin kullanımı üzerine bugüne kadar pek çok çalışma yapılmıştır. Reklamda kullanılan cinselliğin etkileri üzerine yapılan çalışmalardan elde edilen sonuçlar, cinselliğin tüketicilerin satın alma motivasyonu ve arzularını ateşlemede işe yaradığını ortaya koymuştur. Reichert, bazı
vakalarda, reklamda cinselliğin güçlü, canlı ve uzun ömürlü markaların yaratılmasında katkıda bulunduğunu söylemektedir (Reichert, 2003, s. 9).
Bu çalışma, reklamlarda kullanılan cinselliği sorgulamaya yöneliktir. Reklamlarda cinselliğin ima edilen, üstü kapalı, iki anlamlı ya da simgecilik şeklinde gönderme yapılan bir gönderge sistemi olup olmadığını sorgulanmaktadır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
BAHAR TATİLLERİ
UYAN, YOLA ÇIK VE YAŞA Uzun geceler ve karlı günler bitti demiş olsak da bitmedi fakat ülkenin büyük bir bölümü ve yarı...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder