24 Ocak 2013 Perşembe

Cinsel Öğelerin Reklamda Kullanımı

Reklamda cinsel öğelerin kullanımı üzerine bugüne kadar pek çok çalışma yapılmıştır. Reklamda kullanılan cinselliğin etkileri üzerine yapılan çalışmalardan elde edilen sonuçlar, cinselliğin tüketicilerin satın alma motivasyonu ve arzularını ateşlemede işe yaradığını ortaya koymuştur. Reichert, bazı vakalarda, reklamda cinselliğin güçlü, canlı ve uzun ömürlü markaların yaratılmasında katkıda bulunduğunu söylemektedir (Reichert, 2003, s. 9). Bu çalışma, reklamlarda kullanılan cinselliği sorgulamaya yöneliktir. Reklamlarda cinselliğin ima edilen, üstü kapalı, iki anlamlı ya da simgecilik şeklinde gönderme yapılan bir gönderge sistemi olup olmadığını sorgulanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAHAR TATİLLERİ

         UYAN, YOLA ÇIK VE YAŞA      Uzun geceler ve karlı günler bitti demiş olsak da  bitmedi fakat ülkenin büyük bir bölümü ve yarı...